Saturday, May 2, 2015

Pre Graduation Dinner

Assalamualaikum ,
Rasa berabad tak update blog nie , but in the spirit of final sem kan kita update lah.
As shown in the title (kat atas tuuu) , pre graduation dinner meaning aku dah final sem weh. I don't want to jinx it and finger cross i'll be graduating this year. In sya allah jikalau tiada apa-apa halangan.

Aku bab-bab dinner nie memang lemau sikit. Bukan apa nanti kena cari baju lah , kasut lagi , tudung lah. Banyak benda nak kena fikir nak pergi dinner nie jadi sebab tu dari sem 1 memang aku tak join mana-mana dinner pon. Mereput dalam billik je. HAHA.

Tapi disebabkan final semester kan. Aku merelakan diri. Haha. Tapi untuk dinner nie aku tak payah fikir banyak-banyak sebab apa? Sebab ada orang sponser baju dengan kain. Class tak makcik tak perlu jadi artis untuk disponser. Haha. Tajaan khas daripada Cik Amira Azemi. Terima kasih la banyak-banyak my donatelo sebab sponser. Aku hanya perlu cari kasut dengan tudung. Tudung aku banyak (tak pakai pon banyak-banyak tu). Kasut ye kene beli sebab stock kasut aku either converse or sandal macam lelaki tu. Aku tak de kasut perempuan nie. HAHA

Dinner nie berlangsung di MH Hotel , Ipoh. Aku punya kampus kat tapah jadi kene travel la ke Ipoh. Dalam sejam lebih la jugak kot baru sampai dan terus check in hotel. Bukan MH Hotel lah (Mahal kot hotel tu) , tapi hotel bajet berdekatan dengan hotel tu. HAHA. Dari tepi highway ipoh boleh nampak hotel MH nie jadi senang cari. Dalam 6 tu dah siap-siap lah. (gila semangat) padahal event start lepas magrib. Tujuan siap awal nie sebab mira kene makeup aku dengan yasmin. HAHA. Takut tak sempat je.

Classmate :)

Classmate/housemate *mata mira memang kecik.hahaha



Overall its pretty good event. Ada la sedikit kelam kabut tapi kalau dak yasmin (die ajk dinner ni) tak cerita kat kteowg takdenya kteowg perasan. Food are delicious. Licin weh lauk. My fav would be the lamb and tempura prawn. Persembahan pon not bad. Budak kelas aku siap perform lagu sendiri khas untuk girlfriend die tau.*sweet gila kau tau tak. Ada beatbox , menyanyi , main alat music , menari.

Event belom habis aku , mira dengan yasmin dah cabut lari. HAHA. First of all , aku lapar. Second dah tak de benda nak buat dah. Third dah banyak kot selfie or wifi kteowg tangkap.HAHA. Luckily sebelah MH hotel ada Mcdonald. Life saver betul sebab mana cukup kot satu meja 10 orang makan hidang. Dapat pulak 10 orang yang memang makan banyak. HAHA. Dalam 12 malam jugak la sampai bilik.

Tu jelah yang aku nak cerita. hahaha. Till next time folks :)

No comments:

Post a Comment