Sunday, April 27, 2014

redemption : Part 2

Assalamualaikum.

okay. Its for the part 2. Dalam bahagian 2 nie agak sempoi je aktiviti aku dengan member senget aku sorang nie. Makcik nie la sorang yang mampu adapt dengan perangai senget aku nie. Jadi dua-dua senget lah. Haha. Hari itu merupakan hari last exam dan aku tiba-tiba ada menghidam cucuk udang alor gajah. Pergh memang yang terbaik lah. Kalau orang melaka mesti tahu la tempat tu. Sos die yang..... aku pon tak tahu nak cakap apa. haha. Tapi sedap lah sampaikan beli sos die bawa balik rumah. haha

Dah mengidam cucuk udang, nak makan mee goreng mamak pulak. Tapi mana pulak kan nak cari mee goreng mamak tengah hari buta ni kat alor gajah. Tah macam mana we decide pergi masjid tanah makan ayam mas. Plan nya nak makan situ la tapi bila sampai kedai ayam mas tak shok pulak nak makan kat kedai tu. Sepantas kilat decide makan kat pengkalan balak.

Nak buat ala ala nostalgia la gitu sebab semester 2 kot aku dengan budak-budak kelas aku pernah pergi sana berkelah tengah hari buta. Tengah panas-panas berkelah. Nasib baik ada pokok besar-besar. Haha. Siap beli tikar tau. kahkahkah. This time its only myself and mira je yang berkelah. Dapatlah juga merasa permandangan yang indah, main air laut, main pasir. haha
menu berkelah :)
kasi u'all cuci mata sikit
Selfie tak lupa k :p

snapppppp!
Habis berkelah singgah Family Store. hajatnya nak beli selipar. End up without a selipar but a couple of lego toy. Serius cakap macam budak-budak kteowg nie. Sanggup godeh timbunan kotak lego mencari superhero idaman. Sampai berterabur mainan tu kteowg kerjakan. Well as long as im happy. Ada aku kesah benda tu terjatuh tergolek, orang pandang ker. Hahaha. Itu jelah aktiviti untuk hari tu.

Captain America and Batman :)
Thats it for part 2 redemption. Thanks for tuning in. Cau~~~~





No comments:

Post a Comment