Saturday, December 21, 2013

Semester Baru

Assalamualaikum,



Dengan ini aku nak habak dengan korang korang semua yang aku dah jadi senior. hahaha. Kalau dalam 'term' kat UiTM nie kalau kau dah takde koko ini bermakna kau adalah senior. Sampai bila nie nak ambik koko? Sampai sem 3 je ye adik-adik yang tak tahu. Bukan nak bragging or what so ever, tapi dari aku sem 1 lagi kene menganjing dengan individu individu yang kurang bertamadun nie. Sekali sekala nak jugak merasa kan. so aku pon dah termasuk dengan individu individu yang kurang bertamadun nie tapi tak lah kejam sangat jerit 'anjing' ke. Kejam sangat tuuu. Aku hanya bertanya 'ada koko ye dik?' dengan muka kerek yang sedap diberi kaki tuu. haha.

Bila dah senior nie rasa macam tuan besar pulak kan. hahaha. Event kolej memang payah beno nak turun. Kalau ada meeting lagi takde masa nak tunjuk hidung. Tapi aku kira baik lagi lah. Kalau yassin level aku g la jugak. Mana tak nya dieowg baca yassin betul betul depan pintu bilik aku tak sedap la pulak tak keluar kan. hahaha. Semester depan pon planning nak duduk luar, tu yang malas nak join apa apa pon event. Kalau masa sem 1 or 2 kemain patuh dan akur join event kolej. hahaha

Hah. Lagi satu hal. 'Kad Matrik'. Memang takkan pakai. Hanya dipakai pabila terserempak dengan polis bantuan. Itu pon kalau rajin. Kalau tak rajin, kad matrik tu pegang je. Buat syarat lah katakan. hahaha. Kalau masa part 1 pergh gua cakap sama lu sampai melaka central aku pakai kad matrik tu. hahaha.

Lagi senior aku jadi, lagi susah subject yang aku belajar. Ingat jadi senior nie best ker? erghh. More pressure it gets. Lagi dua sem untuk tamat pengajian diploma aku dan untuk dua semester nie lah nak naikkan CGPA. Nak dapatkan anugerah naib canselor memang idak lah. The ship has sailed bro. Jadi paling buruk pon 3.5 ke atas lah. Memandangkan sem lepas jatuh yang amat result aku. Sem nie memang kene fight habis habisan. 'Failure is not Final' . Its become failure when u say 'I Give Up'. Keep that in mind :)

sedikit kata semangat :


aduh terasa...


No comments:

Post a Comment